نشریه «فاناتیک» ترکیه خبر داد باشگاه فنرباغچه بعد از بررسی گزینه‌های مختلف برای تقویت خط حمله اش در نهایت با باشگاه الهلال عربستان به توافق رسید تا موسی مارگا ستاره مسلمان این تیم را جذب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم هندبال سپاهان در صورت ادامه فعالیت در لیگ برتر هندبال قصد جوان‌گرایی و استفاده از بازیکنان بومی را دارد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‎ها سه بر دو مغلوب بلغارستان شد و به نخستین امتیاز خود در آناهایم دست یافت.
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو در رکوردگیری تیم ملی نتوانست رکوردی به ثبت برساند.
قهرمان وزنه برداری المپیک ریو در رکوردگیری تیم ملی نتوانست رکوردی به ثبت برساند.
مربی تیم ملی والیبال گفت: شاید در سال المپیک تیم‌ها کمتر دست به جوانگرایی می‌زنند، اما سوال من این است کدام بازیکن باتجربه دیگری بود که می‌توانست در پست‌هایی که ما ضعف داشتیم به تیم کمک کند؟
به نظر می‌رسد تنها گزینه موجود برای مربیگری یحیی گل محمدی در ایران فقط تیم پرسپولیس باشد. سرمربی تیم قهرمان به طور قطع و یقین در تیم‌های میانه جدولی یا بی پول و کم امکانات مربیگری نخواهد کرد. یحیی گل محمدی دوست دارد باز به تیمی برود که برای قهرمانی بجنگد و طبیعی است اسم این تیم استقلال نیست!
کارشناس والیبال کشورمان معتقد است عدم هماهنگی بازیکنان و نبود اعتماد به نفس در ملی پوشان باعث شد در هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد ایران برابر حریفانش رضایت‌بخش نباشد.
زنیت سن پترزبورگ با همه ستاره هایش از رسیدن به فینال لیگ والیبال روسیه بازماند.
ناکامی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سی و ششمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا هر چند دلایل مختلف و متعددی داشت اما نمی توان نقش «نادرست» سرمربی این تیم در رقم خوردن این نتیجه را نادیده گرفت.
با توجه به قدرت و سابقه کشتی آزاد ایران، این نتایج در قهرمانی آسیا یک افول و افت چشمگیر است که باید در سال منتهی به المپیک پاریس زنگ خطری برای فدراسیون کشتی باشد. این در حالیست که ایران هفته گذشته در کشتی فرنگی با اختلاف بسیار فاتح قاره شد.
تیم مجیدی در ادامه روند ناکامی خود در نیم فصل دوم این با تساوی یک بر یک متوقف شد.
تیم فوتبال مس کرمان در هفته بیستم لیگ برتر برابر نساجی به پیروزی رسید.
دلایل بسیاری برای افت فاحش لیورپول در این فصل مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد که ریشه تمام این اتفاقات در بیرون از زمین باشد.
اهداف هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تا پایان سال جاری مشخص شد که توجه به تیم های رده های پایه از مهمترین اینهاست.
مودنا با شکست در رقابت های جام حذفی ایتالیا یک ناامیدی بزرگ دیگر را خلق کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی ایران تا آخرین دقایق شانس صعود به دور بعدی را داشت و مجموعه فدراسیون از اینکه نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم، خرسند نیست.
تیم ملی فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش پنجمین ناکامی خود را هم تجربه کرد تا فدراسیون فوتبال پس از میلیاردها تومان هزینه در ۱۱ سال گذشته نتواند به دو خواسته اهالی این رشته جامه عمل بپوشاند.
با شکست دو نماینده ایران در روز پایانی رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، پرونده تیم اعزامی کشورمان در این دوره از مسابقات با سه مدال برنز بسته شد.
بهترین بازیکن مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با بیان اینکه بازیکنان ایران مقابل ژاپن مغرور نبودند، گفت: حس و حالی برای گرفتن جایزه‌ام از AFC نداشتم و آن را به اسپانیا نیاوردم.
تیم ملی فوتسال ایران که با هدایت وحید شمسایی و با تغییرات زیاد و حضور بازیکنان جوان راهی شانزدهمین مسابقات جام ملت‌های آسیا شده بود در فینال مقابل ژاپن شکست خورد و نائب قهرمان شد.
مربی ارشد تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از ناکامی در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان از علاقه‌مندان به کشتی عذرخواهی کرد و این موضوع را به ارتقای سطح کمی و کیفی کشتی جهان مربوط دانست.
بازی‌های بدون گل زده برای ملی‌پوش ایرانی پورتو می‌توانست به شماره سه نرسد که این اتفاق نیفتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ